torsdag den 30. august 2012

I LOVE PINK

JUBIII min skattemand er endelig kommet hjem fra Vegas! :))
Jeg har hygget mig rigtig meget med familie og pigerne i mens han var væk, men har VIRKELIG savnet ham! Så det er skønt at have ham hjemme igen. - Og bedre endnu, han havde gaver med hjem fra Victoria's Secret :D 

Hjemme hos os har vi for sjov lavet forskellige ansvars-områder, hvoraf M's vigtigste ansvars-område er indkøb af undertøj til miiig :o) Og som I kan se på nedenstående billede har han god smag! Jeg er en heldig kartoffel! :D  
Elsker alle de fine blonder og farver!


Så tusind tak til min skat :-)

Udover det skønne undertøj, havde han også disse dejlig bløde, blå sweatpants med fra PINK :)
Total dejlige!!


 

2 kommentarer:

  1. Hej Emilie :-)
    Jeg følger rigtig ofte din blog. Din blog er super spændende og ikke mindst fyldt med massere af inspiration til både madlavning, træning og indretning! :-)
    Jeg skriver til dig for at høre hvor du har købt dit spisebord? Det er rigtig flot, og jeg kunne godt tænke mig noget lignende når min kæreste og jeg flytter her til marts. Jeg kan dog kun finde et lignende bord, hvor benene nærmest er delt i tre, hvis du forstår hvad jeg mener? :-)

    Jeg håber på at høre fra dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Line

      Hvor er jeg glad for at du læser med herinde og tak for de søde ord med på vejen, det varmer at høre :)
      Spændende at du og din kæreste skal flytte sammen nu her, det bliver da dejligt :D

      Vores spisebord er fra IdéMøbler, men det er efterhånden mere end tre år siden vi købte det.

      Held og lykke i jagten på drømme-spisebordet :)

      Hilsen Emilie

      Slet