søndag den 5. august 2012

Guess where Im going?

 Miami, South Beach!!
Men ...
Efter en vild og tovlig tøsefest for Nanna i går aftes, der selvfølgelig endte med en ret sprittet tur i byen, kom jeg hjem lige sent nok, taget i betragtning af at jeg hverken havde fået søvn eller pakket og skulle køre til Kastrup og flyve derfra kl. 10.45.
Da vi så ankom til lufthavnen, var vi lige præcis 3 forbandende minutter for sent til check-in - og så var det bare ærgeligt. Der var ingen mulighed for at komme med flyet!! Hvor er det dumt, drøn irriterende og bare SÅ TYPISK mig. Aaargh!


I stedet for måtte vi mod betaling ændre afgang til i morgen tidligt, men ender så med at få to ekstra dages ferie i sidste ende. Så mon ikke det nok skal gå :)


Hvis man skal finde noget positivt i det, kan vi da glæde os over at vi nu kan tilbringe lidt tid med min familie som vi spiser og overnatter hos herovre :)
Nu glæder vi os bare endnu, endnu mere! 
Kan næsten ikke vente, glæder mig helt sindsygt til at koble 100% fra og komme helt ned i gear. Hygge, sole og nyde tosomheden med min skat. Det bliver så dejligt når vi endelig er fremme! 

Sider lige og ser lidt billeder og gode minder fra sidste års tur.



















Ingen kommentarer:

Send en kommentar