mandag den 22. juli 2013

Copenhagen

Lige et lille lynvisit fra mig på den pt. ellers så stille blog.
Jeg vil lige kort skylde skylden for de manglende indlæg på det dejlige danske sommevejr som pt. holder de fleste (inklusiv mig selv) fra computerskærmene :-)


Pt. er jeg taget på forlænget weekend i København med min kæreste. Vi bor hos mine to skønne veninder Trine & Benedikte som lige er flyttet hertil og det er super hyggeligt! Lørdag blev brugt i solen og søndag morgen stod vi op til et veldækket morgenmadsbord på altanen. Derefter tilbragte vi resten af dagen på langs i Frederiksberghave med massere af snacks, is og sol i lange baner.
Om aftenen mødtes vi med et hold venner og spiste på Sticks & Sushi.
I dag spiste vi frokost på Nyhavn og efterfølgende stod den på strøgtur, en smule shopping og et smut forbi Torvehallerne.

I aften skal vi til koncert med Robbie Williams i Parken - det bliver så fedt, vi glæder os helt vildt.

Så altså et lidt pakket program herfra :-)
Håber at I nyder solen derude.

Sommerhilsner fra Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar