fredag den 26. juli 2013

Rødbede Kick


Ja okay, sorry for juice-spam de sidste par dage. I dag vil være den sidste i denne omgang - og wow, hvor er jeg i øvrigt glad for det! Trods de fleste smager utrolig dejligt, sundt og frisk, er jeg altså lynhurtigt kommet til et punkt hvor jeg bare er dødsulten efter MAD. Godt nok har jeg drukket juice i rigelige mængder alle tre dage, men det er alligevel på ingen måde den samme lange mæthedsfornemmelse som efter et godt solidt måltid. Så jeg må ærligt erkender at det har været lige så hårdt for både Mark & jeg som jeg havde forestillet mig. 

Denne rødbede-holdige juice virker rensende for blodet og i samarbejde med citronen hjælpes de ad med at rense lever og nyrer. Et immunforsvars-boost i særdeleshed :-)

Den indeholder følgende:
1/2 øko citron med skræl
5 cm. rødbede
1 sppelsin uden skræl
2 æbler
2 cm. ingefær med skræl
2 mellemstore gulerødder
Is + 2 spsk. kvalitetsolie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar