tirsdag den 23. juli 2013

Time for a little Detox


Efter nogle dage væk fra træningscenteret og et jævnt usundt fødeindtag de seneste par dage, har jeg besluttet mig for at køre en 3-dages detox kur startende fra i dag. Kuren består udelukkende af rent friskpresset frugt- og grøntsagsjuice for at få renset ud i systemet. Der findes tilsyneladende en del mere ekstreme og længere kure, men hvad jeg har kunne læse mig frem til skulle en 3-dages kur også kunne gøre underværker for fordøjelsen og systemet som en helhed. 

Lige nu ser det meget indbydende ud, men det kan godt ske at det ikke er nær så sjovt efter en 'kold tyrker' som denne.
Men nu giver jeg det en chance og vil efterfølgende rapportere om hvordan det er gået.

Er der nogle af jer der har erfaringer med lignende kurer, kunne jeg rigtig godt tænke mig at høre derom :-)

Ha' en smuk dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar