søndag den 20. april 2014

Påskegult fra Nike

Endnu flere lækre sager fra Nike jeg gerne ville være den glade ejer af :)
Normalt er søndag min hviledag, men med det fine solskinsvejr det er i dag, er det virkelig fristende at tage ud på en lille løbetur, selvom min kære coach Thomas, helst ikke vil have at jeg gør det. 
Jeg løber intervaltræning med ham 1-2 gange om ugen og det skulle efter sigende være rigeligt i forhold til, hvad vi gerne skulle opnå med forløbet, som jeg er i gang med. Men hva' pokker, en lille påske-løbetur, fejler vel ikke noget :)

1. Jacket from here. 2. Yellow compression shorts here. 3. Trainers from here. 4. Armband from here. 5. Water bottle from here
6. T-shirt from here. 7. Shorts from here. 8. Nike Free 5.0 from here9. Sports Bra from here.
 10. Top from here. 11. Sweatpants from here.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar