lørdag den 10. januar 2015

Eksamens stress

Min endelige fagprøve skal snart afleveres, og så venter der en lille eksamen inden jeg er færdigudlært Handelsassistent. Det bliver en kæmpe lettelse, når det er overstået!
Jeg har kendt til min afleveringsdato siden efteråret, men har først rigtigt fået taget hul på opgaven inden for de seneste to uger. Det er ret typisk mig, og når jeg tænker tilbage på de større skriftlige opgaver, jeg tidligere har lavet, har tilfældet altid været det samme. Altid lige i sidste øjeblik.. Omend ikke andet, tvinger jeg da mig selv til at være effektiv med denne her metode.

Hvis I synes mit arbejdsbord ligner et kaos, så skulle I se hvilket kaos der er i mit hoved lige nu. - Pt. har jeg en seriøs struggle igang om ikke at falde i fælden med overspringshandlinger, så som online udsalgsshopping - jeg kan røbe at det ikke går sådan vanvittigt godt indtil videre :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar