lørdag den 3. januar 2015

Workout Wanties

Hvis du er en af de mange tusinde mennesker, der her i det nye år har en målsætning om at starte eller genopstarte din træning, så får du her et råd med på vejen fra mig: Køb dig noget lækkert træningstøj, og gerne så du har lidt at skifte mellem, hvis du forventer at skulle afsted flere gange om ugen. Selvom du måske har træningstøj i forvejen (hvilket de fleste af os vist efterhånden har), skader det jo heldigvis aldrig med noget nyt. 

For mig kan det i hvert fald godt virke mere motiverende at komme ud af døren, hvis jeg lige har noget nyt og dejligt træningstøj at trække i. Flere af mine familiemedlemmer påstår dog at det bare er endnu en undskyldning for at shoppe nyt træningstøj .. Who knows? :-))
Ikke desto mindre har jeg lige samlet årets første trænings-outfit som jeg godt gad at have fingrene i, her nedenfor. 
xoxo Emilie
1.  her / 2. her / 3. her / 4. her / 5. her / 6. her / 7. her / 8. her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar