søndag den 11. januar 2015

Sunday Wanties

Søndag er normalt min favorit dag på ugen, men i dag har ikke just været en af dem. 
Regnen og blæsten har rusket i vinduerne og jeg har ikke engang været uden for døren. I stedet for er dagen gået med rengøring, tøjvask, en lille smule opgave-skribleri og i mit forsøg på at udskyde opgaveskrivningen yderligere har jeg kigget på en masse pænt tøj. Det blev bl.a. til denne her kollage, med ting som jeg alle godt gad at have fingre i. Tasken i særdeleshed. 

Til nytår fik jeg mig en forkølelse, som endnu ikke har fortaget sig og det begynder efterhånden at genere mig pænt meget. Nu er det ligesom ved at være nok! Dagens positive input var dog uden tvivl, da en af Fitness Studiets søde medlemmer havde lavet smagsprøver til mig på hendes hjemmelavede sukkerfri flødeboller. Mark havde dem med hjem, og det reddede altså eftermiddagen. Mums de var gode. Tak søde S. <3
Jeg håber at I har haft en god weekend. 
xoxo
Beanie: Acne / Girlfriend jeans: H&M / Top: Calvin Klein / Sweater: Kenzo / Fur Bootie: Zara
Bomber Jacket: Acne / Bucket Bag: Saint Laurent

Ingen kommentarer:

Send en kommentar