onsdag den 21. januar 2015

Jane Iredale: HandDrink

 
Den danske vinterkulde er hård mod huden og ikke mindst huden på vores hænder. For at opretholde sunde, pæne og velsoignerede hænder, kræver det helt enkelt, at man beskytter og passer omhyggeligt på sine små poter :-)

Til at hjælpe mig med den opgave, har jeg fornyligt stiftet bekendtskab med Jane Iredale's nyeste skud på stammen, nemlig en lækker håndcreme, kaldet HandDrink

Håndcremen fugter og frisker huden op ved hjælp af aktive planteekstrakter, som giver hænderne en ensartet og sund hudtone, mens indholdet af SPF 15 beskytter mod skadelige UV-stråler. Dette gør den egnet til brug hele året rundt og tilmed er den anbefalet af The Skin Cancer Foundation.

En anden god grund til at håndcremen nu er blevet fast inventar i min håndtaske er duften af de fugtgivende rosenolier, som sikrer mig følelsen af friske og velduftende hænder selv på en arbejdsdag i fitness centeret, hvor der bliver løftet mange vægte og tilmed vasket hænder urimeligt mange gange. 
Hvis det også er blevet tid for dig til at investere i god hudpleje til dine hænder, anbefaler jeg HandDrink på det kraftigste. 
Cremen kan købes lige her til 225 kr. for 60 ml.

- Husk at dine hænder siger meget om dig og ofte er dit 'visitkort' udad til, så pas godt på dem :-)
xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar