lørdag den 28. september 2013

GIRLS GIRLS GIRLS

"30 Dages Udfordring" - Dag 3
Noget eller nogen jeg savner

Billederne her er snart 3 år gamle og der sket en del siden da.
 Vores fantastiske 7-mandshold er blevet spredt ud til forskellige dele af landet pga. studie og jobs, så det er naturligt at vi alle ikke kan ses lige så ofte som vi gjorde på det tidspunkt, hvor vi som regel så hinanden flere gange ugentligt og nogen gange hver dag.

Når jeg tænker over det, kan jeg virkelig godt savne at have dem alle sammen så tæt på. Selvom man ikke er længere end et telefonopkald væk fra hinanden, er der stadig en væsentlig forskel fra det og at se hinanden dagligt. 

Denne weekend er min veninde Sarah og jeg smuttet til hovedstaden for at være sammen med to af vores københavnerpigerne, Trine & Benedikte. Så det er virkelig dejligt at have noget tid sammen på kryds og tværs når man kan få det koordineret ind i en ellers travl hverdag :-)



Husk at sætte pris på jeres veninder og hold fast i dem der kun vil jer det godt. 
Det er dine ægte veninder <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar