mandag den 21. oktober 2013

Five Wanties

"30 Dages Udfordring" - Dag 13
5 ting jeg ønsker mig


Hvis vi taler om materielle ønsketing er listen som altid utrolig lang her hos mig. Men må jeg kun ønske mig 5 ting her og nu, ville følgende fem ting pt. stå øverst på min ønskeseddel.



1. Noget jeg har ønsket mig i mange år er et badekar på løvefødder. Måske et lidt atypisk ønske, men her i efteråret og vinteren ville det virkelig være luksus med sådan et. Udover det er pisse pænt at have stående kunne det altså også bare være hamrende rart at glide ned i efter en lang dag! 
2. En klassisk og smuk Céline taske.



3. Et par sorte acne boots med hæl.



4. Cartier Love bracelet.
5. Lene Bjerre - Divine Chandelier prisme-lysekrone.



Man har vel lov at drømme, ikk? ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar