onsdag den 2. oktober 2013

Rode-hoved!

"30 Dages Udfordring" - Dag 6
Et kig i mit klædeskab 


Godaften bloggen.
 Jeg er lige kommet hjem fra personalemøde på disko-dasko og har smidt mig træt på sengen for at se "Sjit Happens" og skrive Dag 6-indlægget til jer. 

I dag er dagens udfording/indlæg urimelig dårlig timing for mit vedkommende, for som I kan se på billederne nedenfor er der tale om decideret kaos i mit walk-in! 
Heldigvis har jeg tidligere (her) vist jer hvordan det også kan se ud på en god dag. Men nu får I altså lige et mere reelt indblik i min (u)orden.
Kender I ikke det der med, hvis man "bare liiiiige skulle finde noget" Og pludselig ser det hele sådan her ud?! Jeg forstår ikke helt hvordan det kan lade sig gøre..

Jeg skal i øvrigt også lige have pakket en kuffert, for i morgen aften/nat går turen til Miami. Så måske jeg skulle rejse mig og få vasket og pakket lidt. Det er nok mest sansynligt at det bliver i morgen 30 min. før afgang - så er alt jo som det plejer :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar