tirsdag den 22. oktober 2013

Knæk Cancer

"30 Dages Udfordring" - Dag 14
Noget jeg er bange for


Godaften søde læsere.
Dagens indlæg som skal omhandle noget jeg er bange for, passer tidsmæssigt meget godt til denne uge, hvor der jo som de fleste af jer nok har bemærket, er fokus på at knække cancer.

 Kræft er en ukontrollerbar størrelse som de fleste af os har oplevet at have tæt ind på livet eller også kender vi alle nogen som har oplevet dette. Personligt har jeg allerede mistet nogle familiemedlemmer til kræften og er bange for at den skal tage livet af endnu flere.

 Netop fordi sygdommen desværre rammer så mange mennesker, frygter jeg naturligvis at jeg selv skal ende som kræftpatient en dag eller endnu værre, at sygdommen skal ramme nogen af de mennesker jeg holder af.  

Det er så forfærdeligt med de mange mennesker der hver dag kæmper en unfair kamp for at overleve mod kræften og ikke mindst de børn der eksempelvis skal vokse op uden deres forældre. Derfor opfordrer jeg her til aften alle til at støtte kampen mod cancer, hvilket kan gøres hele ugen eller fredag aften til det store indsamlingsshow på tv2.

Tanker fra 
Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar