torsdag den 9. oktober 2014

Pink Coat


Oktober er måneden hvor der sættes ekstra fokus på brystkræft-sagen og der fine er pink og lyserøde nuancer alle vegne. Det har I garanteret lagt mærke til ;-)  Dette faktum har bestemt ikke gjort min interesse for en fin lyserød frakke mindre, og jeg overvejer pt. ret så kraftigt denne flotte, flotte sag fra Gestuz. Jeg har efterhånden set den på en del andre, hvor den er knald flot, men jeg er bare lidt bange for at komme til at ligne en noget der mest af alt minder om en My Little Pony .. Må hellere ud og få den prøvet for at få af - eller bekræftet min frygt :-)
Frakke fra Gestuz, solbriller fra nastygal.com, taske fra celine, 
støvler og stiletter fra zara tilsat en nederdel med vidde og en sporty cropped top.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar