torsdag den 16. oktober 2014

Torsdags Tip: 5 Days Deo


For lidt tid siden blev jeg introduceret for et produkt på markedet, som jeg endnu ikke havde stiftet bekendtskab med. Jeg har nu haft mulighed for at teste produktet og min umiddelbare reaktion er, at jeg ville ønske at jeg havde kendt til dette produkt tidligere - så nu bliver jeg altså nødt til at dele tippet med Jer :)

Produktet er noget så simpelt og off-topic som en deodorant. Men ikke en hvilken som helst roll-on deo. 
Denne type kaldes en 5 Days Deo af den simple grund at den holder dig fri for lugtgener i hele 5 dage. 

Jeg går, som de fleste andre almindelige mennesker, højt op i personlig hygiejne og særligt med en hverdag hvor jeg befinder mig mere end 50% af tiden i et fitnesscenter. Det betyder dog ikke at jeg er fysisk aktiv alt den tid jeg er i centeret, men når jeg underviser forskellige hold seks gange om ugen og derudover har min egen træning er det vigtigt for mig ikke at lugte af sved - selvom det jo er naturligt at svede når kroppen er i gang. Det er bare ikke særlig lækkert vel? ;-)

Deodoranten påføres på renvasket hud om aftenen inden sengetid og er duftneutral efter den har tørret i 50 sekunder. Derudover er den deklareret i samarbejde med Astma-Allergi Forbundet Danmark og indeholder hverken parfume eller parabener. 

Når deodoranten er påført betyder det selvfølgelig ikke at man skal droppe sine daglige baderutiner, man kan nemlig vaske sig som man plejer allerede morgenen efter den er påført. Det bedste ved det hele er at den ikke efterlader mærker på tøjet og er 100% duftneutral, så man ikke længere oplever en mærkelig mixet duft hvis man bruger en parfume samtidig med, at man har en duftende deodorant på. 

5 Days Deo er fra billigvoks.dk og kan købes lige her til 130 kr.  

Du kan læse mere om produktet ved at klikke lige her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar