mandag den 6. maj 2013

Energiforladt mandag


Så har mandag endnu en gang sneget sig ind på mig med lynets hast. Synes dagene flyver afsted pt. Kunne godt bruge et par ekstra timer i døgnet for tiden.
 Energien er på ingen måde tilstede i min krop i dag, og jeg har netop udskudt træningen i to timer. Længe leve overspringshandlinger. 
Men må hellere tage mig sammen og komme afsted nu.
Jeg skal i øvrigt endelig ned og se en ende på månedens Squat-Challenge som i dag afsluttes med 250 stk. Det er vitterligt det eneste lyspunkt i dag (så snart det er overstået) Synes sgu de har været stride de sidste dage :o)

Er der nogen af jer der også har taget hul på squat-challengen i kampen om en smækker mås til sommer? Og i så fald hvordan går det? 

2 kommentarer:

  1. Jeg er i gang med squat challenge... Jeg har lige taget 70 stk. i dag.. Plejer at tage omkring 100, når jeg træner ben, så den er ikke blevet slem endnu :b

    SvarSlet