torsdag den 2. maj 2013

Ole Henriksen Event

 I går aftes var min gode veninde Sahra og jeg taget en tur til Horsens Ny Teater for at opleve den altid positive creme-konge, Ole Henriksen - og det var en fornøjelse uden lige! 

Vi startede ud med at få et par lækre burgere ude i solskinnet på en fortovscafé inden showet startede. Det fortjente også lige et billede, for manner den var go! :0)


Inden foredraget startede kl. 19, var vi til en times VIP møde med Ole sammen med de andre folk der havde været hurtig nok til at få billetter. Der stod den på endnu mere lækkert mad, champagne og kage ikke mindst, mens der var tid til at stille Ole spørgsmål og sludre om diverse kendis-klienter i Hollywood :-)





 Synes også det her billede er lidt komisk. Jeg får lige en bette trutter på kinden af Ole, men tjek lige de to farverige kvinder i baggrunden der sender lange misundelige blikke - jeg tror godt de kunne tænke sig et stykke med Ole H.

 Sahra & jeg der sidder klar i salen på et par gode pladser nede foran :-)
..



Efter at have oplevet ham dansende og booty-shakende under foredraget, må jeg sige at han er en sindsygt energisk person, der bl.a. giver enormt mange komplimenter, ofte omtaler sig selv i 3. person, er lidt for sjofel i forhold til snart at blive 62 år, er meget gavmild med kys og kram - men vigtigst af alt udvikler han nogle helt fantastiske produkter! 
Jeg tror at mange folk ville få gavn af at omgåes så positivt et menneske - men måske også få lidt spat i længden, for den får altså ikke for lidt ;)

Med mig hjem fik jeg også en lækker goodie-bag der indeholdte en læbepomade med solfaktor 15, en håndcreme også med solfaktor 15, en lavendel body oil, en bodylotion, en bodyscrub samt en æske med Ole's 3 Little Wonders der består af den lækre serum, en night gel og en sheer transformation creme.
Derudover var der også et par vaskesvampe og en nupo-bar :-)

Jeg bruger i forvejen en del af disse produkter, så det er altid skønt at få lidt ekstra med hjem!
 I kan bl.a. læse i indlægget her om nogle af de produkter jeg i forvejen bruger fra Ole Henriksen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar