lørdag den 4. maj 2013

04.05.13

Hvis der er noget jeg virkelig elsker, så er det at forkæle maven med en god omgang pandekager til morgenmad. Det var der endelig tid til i dag, så jeg var glad!
 Efter min morgentræning cyklede jeg hjem og gik i gang i køkkenet. Bagefter vækkede jeg M. der havde arbejdet i nat og serverede pandekager og frisklavet smoothies på sengen.
Det var både han og jeg meget tilfreds med :) Jeg elsker de dage hvor man har tid til at sove længe og hygge uden at man skal skynde sig op og ud af døren inden man overhovedet når at få sagt ordentligt godmorgen :o)


Et lille nys på verdens bedste :-)


2 kommentarer:

  1. Åhh, hvor ser det bare rart og hyggeligt ud - man bliver jo helt misundelig :-)
    Nyder at følge din blog, Emilie. Den er hyggelig, personlig og inspirerende!

    SvarSlet
  2. Det var det bestemt også! 😊
    Er glad for at du nyder at følge med. Ha' en dejlig søndag :))

    SvarSlet