lørdag den 15. september 2012

Hjemmebag

Når vejret bliver lidt gråt og koldt her til efteråret, får jeg altid lyst til at bage. Når duften af hjemmebag har spredt sig i hjemmet og man kan sidde indenfor og hygge med tæpper, stearinlys og  godt selskab, er efteråret slet ikke så skidt igen :) 
Så da jeg fik weekend i går, bagte jeg en plade rugstykker og en omgang speltboller. Om aftenen, da jeg  fik besøg af min veninde Benedikte lavede vi lækre sandwichs med laks og til sidst skulle der en god gang nutella på de lune boller direkte fra ovnen. 
Mums det var lækkert :)


I torsdags da vi var samlet fire veninder hos Nanna, havde hun bagt disse lækre chokolade scones til os. Dem skal jeg vist have fat i opskriften på, for de var saftsuseme også gode! :)

Hvis nogen af jer skulle ligge inde med en opskrift på noget lækkert, I skulle ha lyst til at dele med mig, bliver det modtaget med kyshånd :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar