tirsdag den 4. september 2012

My mom told me to follow my dreams, so I took a nap



Jeg er lige kommet hjem fra skole. 
Har haft en kort dag med fri allerede kl. 11.20, og startede dagen med at sove en time (læs: to timer) for længe .. hæhæ
Det er mig lidt en gåde, hvordan det overhovedet kan lade sig gøre, med alle de alarmer jeg har på min telefon. Ikke engang verdens mest forfærdelige og højlydte vækkeur, der også er sat til kl. 07 kan få mig ud af fjerene. Jeg er ret dygtig til at ligge og snooze den i helt op til en time nogen gange..
Dårlig vane, men godt sovehjerte <3

Senere i eftermiddag står den på træning og madlavning :)
Ha' en dejlig tirsdag søde læsere!

2 kommentarer:

  1. Dine sko er fra Steve Madden, ikke? Er det en gammel model, fordi syntes ikke jeg kan finde dem nogle steder. De er super fede!!

    SvarSlet
  2. Jo de er så :) Nej det er ikke en gammel model, men de er købt i USA fornylig.
    Jeg har selv ledt efter dem online, da andre har spurgt efter dem, men har ikke ku' opsnuse dem nogen steder, desværre :-(
    Tak skal du ha! :)

    SvarSlet