torsdag den 6. september 2012

Clean up that freakin' mess ..

Okay. Jeg er pt. ved at være løbet tør for morsomme hjemmesider at besøge som overspringshandling. Alt virker bare mere fristende end at få ryddet op i det kaos, jeg omsider har fået skabt mig i mit walk-in. Kender I kyl-på-gulvet-og-krøl-sammen-i-skabet-princippet? Det er dét jeg kører med, når jeg har travlt (læs: for det meste). Er derfor NØDT til at få gjort noget ved det, promte. 
Jeg er jo egentlig nok mere et ordensmenneske end et rodehoved, eller dvs. at jeg elsker at have orden på mine ting og vide hvor alting er, men samtidig er jeg også bare pissetræt af at lægge tøj pænt sammen og hænge på bøjler - specielt efter en tøjkrise, hvor sådan cirka intet er hvor det burde og gulvet ikke er til at få øje på. Men anyway jeg skal i gang nu .. om 5 min. ... 10 min. Måske et kvarter. 



Kan i spore min store begejstring for at hænge tøj på bøjler? Eller skinner min sarkasme mon igennem på billedet ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar