fredag den 7. september 2012

Tid til weekend

Hello you.
Lige et lille indlæg fra skolebænken med de sidste par timers erhvervsøkonomi, inden jeg kan gå på en velfortjent weekend kl. 13.20. I aften skal jeg ud at lure på det århusianske natteliv sammen med en god veninde og få en bid god mad inden. Det bliver garanteret super hyggeligt! :)

..

Jeg stødte lige på et par billeder fra en forpremiere på "The Expendables 2", som jeg var oppe at dele kolde øl og M!-bade ud til for nyligt. Det var et par sjove timer med et engageret personale og et gennemført tema. 
Jeg fik ikke selv set filmen, da vi valgte at se "Magic Mike" i stedet for (chok)..

I onsdags var jeg inde at se "Sover Dolly på ryggen", som også snart kommer i biografen. En ret sjov og sød film med bl.a. Nikolaj Lie Kaas på rollelisten. 

Har I været inde at se nogle spændende eller gode film for nylig?



Billederne er taget af Bio City Randers.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar