søndag den 30. september 2012

Dumme tand

Må beklage at der ikke har været så meget aktivitet eller inspiration at hente her på bloggen, hvis du har klikket ind i løbet af de seneste par dage ..  

Siden i torsdags har jeg haft den groveste tandpine, da en af mine fire visdomstænder er gået bananas og gør helt afsindigt ondt! Torsdag og fredag "bed" (hæhæ) jeg det i mig og tog både i skole og på arbejde om natten, men lørdag var jeg simpelthen sendt til tælling og måtte melde mig syg til job :-( 
Hele kraniet dunker, har ikke ku' spise, træne eller lave lektier og har stort set ikke lavet andet end at forsøge at sove smerten væk de seneste 48 timer.. Håber jeg kan blive fri for den dumme tand i morgen hos tandlægen .. Føler mig sgu ynkelig sådan her.
Har aldrig fået rykket en tand ud før, gad vide om det gør avs?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar