mandag den 17. september 2012

Mini-Me bliver ældre

I dag ønsker jeg min smukke lillesøster Frida, et gigantisk stort tillykke med fødselsdagen!
Hun fylder 14 år og det kan bestemt mærkes at den bette gnom er ved at blive teenager. Stort set hver sætning der kommer ud af hendes mund indledes eller sluttes efterhånden med "Oh my god" eller "LOL", og pludselig kan vi også passe alverdens tøj sammen. (stort plus). Det er kort sagt en stor fornøjelse at være tilskuer til denne udvikling og periode i hendes liv.
stort tillykke lille mus. Jeg elsker dig :)


I går eftermiddag fejrede vi hende hjemme hos min far, for hans familie med alle de lækre kager som i ser på billederne ovenfor. Super hyggeligt og top lækkert :)
...Nu må jeg smutte, skal nemlig over at fejre hende for min mors side af familien om lidt. Håber hun bliver glad for min gave. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar