onsdag den 6. marts 2013

06.03.2013

Hey sweethearts. 
Så er jeg atter tilbage fra arbejde. Skal lige have ryddet op i det kaos jeg har fået skabt mig i mit tøjrum inden jeg skal til personalemøde med alle diskobanditterne om en times tid :-) 
Ku' I mon tænke jer at se mit walk-in, når det for en kort stund er nogenlunde ryddeligt inden så længe? :o)

Nu så vi jo ganske kort skyggen af forår her de sidste par dage, men hold fast, hvor jeg bare glæder mig til at det bliver rigtig sommer og tid til udendørs caféture, gåture i parker og ikke mindst til det bliver is-vejr :o) Mmmh det bliver så dejligt!

3 kommentarer:

  1. Vil gerne se dit walk-in!
    Fantastisk blog iøvrigt :)

    SvarSlet
  2. Vil rigtig gerne se dit walk-in! Stor fan af din blog :-)

    SvarSlet
  3. Mange tak! Så kommer der lige lidt billeder op derfra i morgen :-)
    God aften!

    SvarSlet