fredag den 22. marts 2013

Tilbage hvor jeg slap ..


Hej igen søde bloglæsere :-)
Så er jeg tilbage med (pænt kølig) dansk grund under fusserne. Vi kom hjem i nat og har haft en helt vild dejlig og solrig ferie! 
Som jeg tidligere har beklaget, valgte jeg at vente med at blogge til jeg nu er kommet hjem, grundet den dårlige og meget langsomme internetforbindelse. Så ville det skisme tage for lang tid med alle de fine billeder som jeg har glædet mig til at dele med jer herinde :-)
Til gengæld har de af jer der følger mig på instagram (@emiliejacqueline) kunne se at jeg har været meget flittig til at opdatere med billeder derinde :0)

Jeg er netop kommet hjem fra en god arbejdsdag på kontoret og er lige landet i sofaen for at bladre alle mine favoritblogs igennem for at se hvad jeg har misset de sidste dage. Jeg har også et køleskab der skal fyldes op og et bjerg af vasketøj der skal ordnes, så der er nok at tage fat i ..
I aften skal jeg ud at spise med mine savnede piger og efterfølgende skal vi ind og høre Christopher spille live på Crazy Daisy :-D

God weekend til alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar