lørdag den 2. marts 2013

Om min søde tand

For fem dage siden besluttede jeg mig for at nu skulle der gives lidt ekstra gas med træningen og droppe alle mine cravings.. Otte timer senere befandt jeg mig i en grænsekiosk med en masse lækkerier på kassebåndet klar til at sige "på beløbet".. Synes fandme det er håbløst nogen gange. Min sukkertrang hersker virkelig voldsomt for tiden, og jeg besidder et vist udrydder-gen når det gælder søde sager - jeg gør altid rent bord! :-) Føler mig nogen gange lidt skizofren når mit hoved siger nej og min mave siger ja .. 
Men NU er det NU. Jeg skal bare lige have spist op først og så starter jeg med at holde op ;0)

Jeg har allerede snart kørt et helt kilo Big Ben karameller i hovedet alene. Så nu gælder det bare lidt marcipanbrød, guldkarameller og lakridspiber :-) Er det ikke flot?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar