lørdag den 2. marts 2013

Favoritblogs #4


Det sidste indlæg for denne omgang omhandlende de blogs jeg læser mest, kommer her.
 Udover at finde inspiration/motivation til træning på diverse blogs, bruger jeg også i høj grad en masse forskellige instagram-brugere, når jeg trænger til lidt inspiration eller et godt spark i røven. Men her kan du i hvert fald se links til nogle af mine favorit trænings-blogs :-)





www.fitrun.bloggersdelight.dk

www.fit4livin.wordpress.com

www.fitspiration.bloggersdelight.dk


www.helsematilde.com

4 kommentarer:

  1. Tusind tak for din anbefaling, det var smadder sødt af dig :) Og endnu bedre er det, at jeg faldt over din blog som jeg nu følger.

    God søndag til dig.

    SvarSlet
  2. Tak for din anbefaling :) Det var rigtig pænt af dig! Fin blog du har, jeg kigger bestemt forbi oftere! :)

    SvarSlet
  3. Hej Danica :-)
    Jamen det var da så lidt, jeg nyder at følge med over hos dig :-)
    Tak og rigtig god søndag til dig også :)

    SvarSlet
  4. Hej Matilde,
    Det var så lidt, du skal være mere end velkommen :o)
    Vh. Emilie

    SvarSlet