søndag den 10. marts 2013

Essie & Alessandro

Hej Bloggen.
Det smarte ved at få lavet en naturlig farvet negl er at man selv kan skifte farver med egen neglelak, hvis man ligesom mig godt kan lide det naturlige look, men ind i mellem også gerne vil have noget pang på. 
Den søde og gavmilde Cat forærede mig i går disse skønne og glade farver fra Essie og Alessandro, som jeg kan tage med på ferie i den kommende uge :0) 
Det er skide smart og let at fjerne neglelakken igen med acetonefri neglelaksfjerner når farven skal skiftes ud igen. Nu glæder jeg mig endnu mere til at komme ned og slikke lidt sol for det ser jo altid knald godt ud med solbrune fingre og flotte farver på neglene :-) 
Endnu en gang et kæmpe tak til ColourCat!


 Essie: Lights

 Essie: Olé Caliente
 Essie: Orange, It's Obvious!
 Essie: Action


Ingen kommentarer:

Send en kommentar