tirsdag den 12. marts 2013

Instagram

Godaften til dig der lige nu læser med :-) 
Jeg er først kommet ind med toget her kl. 22, så jeg har desværre ikke noget ordentligt indlæg klar til i aften.
En dag som i dag hvor jeg har været på job ved Hardcasa til kl. 16 og efterfølgende til foto i Aalborg til sent på aftenen, bliver det jo lidt presset med at få opdateret bloggen, hvilket jeg selvfølgelig håber at I er forstående overfor :-) 
Til gengæld kan I jo følge mig på Instagram, hvor jeg hyppigt smider billeder op af alt og ingenting - @emiliejacqueline. 
Her er nogle billeder fra den sidste uges tid.

Jeg fik lækre Frellsen flødeboller fra min dejlige veninde Trine som et "tillykke med elevpladsen". - Jeg har flashet mine nye negle i naturligt look. - Jeg har startet countdown til Kap Verde, som nu kun er 2 dage væk. - Jeg har haft Karoline og Trine til middag og hygge. - Jeg har frådet toast på en klam grillbar efter luk på disko. - Jeg har fået masser er bær på min morgenmad. - Jeg har fået trænet.- Jeg har spist sushi med min kæreste. - og jeg har været ude at nyde foråret den eneste dag det var her .. 

Hvad er jeres bruger på Instagram? :o)

3 kommentarer:

  1. Min er: liselacour, men jeg følger dig allerede :o) du er kanon at følge. Både på instagram og her på din blog.

    Holder du den opdateret imens du er på ferie? :-)

    SvarSlet
  2. Følger både din blog og instagram hedder selv l3asvendsen på instagram

    SvarSlet
  3. Dejligt Lise og Lea, jeg smutter lige ind og søger efter jeres instagram - og jeg holder jer selvfølgelig opdateret begge steder mens jeg er på ferie :0)
    Vh. Emilie

    SvarSlet