tirsdag den 23. april 2013

Tid til en spørgerunde

Jeg har fornemmelsen af at der er kommet en del nye læsere til på det seneste, hvilket jeg selvfølgelig er rigtig glad for! :-)

I den forbindelse tænkte jeg at det kunne være aktuelt med en form for spørgerunde, hvor I kan få lov at stille de spørgsmål I evt. skulle have, som måske ikke lige indgår i nogen af mine øvrige kategorier :0)

I samme ombæring skal I også være velkommen til at fortælle mig, hvilke indlæg i godt kunne tænke jer flere af eller om der måske er nogle indlæg i går og savner? Bare smid en kommentar i feltet nedenfor.


På forhånd tak for respons!



11 kommentarer:

  1. Hvordan mødte du din kæreste?
    Hvor ser du dig selv om 10 år?

    Super fed blog, og dejligt med en spørgerunde! ;-))

    SvarSlet
  2. hvor ofte og hvor lang tid træner du? Måske du også kan fortælle lidt om dit træningsprogram?

    Nu når du går så meget op i træning, spiser du så aldrig slik eller drikker feks cola?

    SvarSlet
  3. Håber ikke det er for personligt men: hvordan påvirker aldersforskellen dit og din kærestes forhold? :-)

    Fed blog i øvrigt, får meget inspiration herinde...

    Christina

    SvarSlet
  4. hvordan har du det med at din kæreste ofte er på farten i weekenden med de diskoteker som han er med i? Kræver den branche ikke at man har ekstra stor tillid til hinanden ??

    Sara

    SvarSlet
  5. Hvad er dit drømme job? Hvor ser du dig selv om 10 år?
    Og hvad gør du for at holde dig så brun?
    Ps. Fantastisk blog :-)

    SvarSlet
  6. Hvor høj er du? Har du nogen piercinger? Hvor meget bruger du på tøj om måneden? Har du nogle gode tips til online shopping? Jeg synes nemlig det kan være svært at gennemskue str. og facon.

    SvarSlet
  7. Hvor mange penge bruger du på tøj om måneden?
    Har andre Jobs end crazy daisy?
    Hvor stor er dig og din kærestes lejlighed?

    SvarSlet
  8. Savner du at være lyshåret? Fortryder du lidt nu, at du farvede det?

    SvarSlet
  9. Hej emilie.

    Hvilke øvelser laver du for at få så flot en mave? Og hvor mange/ hvor ofte laver du dem?

    Vh Katrine

    SvarSlet
  10. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at se noget mere til dit walk-in. Jeg er nemlig selv ved at indrette et tøjværelse og jeg kunne godt bruge noget inspiration.

    Hvor er din lysekrone fra og hvor kan man købe den henne?

    Hvor har du købt dit skolekort henne?

    På forhånd tak :)

    SvarSlet
  11. Gode trænings øvelser, der kan laves derhjemme? :)

    SvarSlet