lørdag den 6. april 2013

Weekend og tid til fordybelse

Så blev det endelig weekend og tid til fordybelse og kvalitetstid. I morges var jeg nede at træne og fik afprøvet mit nye træningsprogram, som jeg fik lagt i påsken. Jeg havde endnu ikke har haft tid til at teste det fordi jeg har haft travlt med bl.a. at drikke mig fuld, spise kage og være på arbejde og diverse kurser :-) Så i nu var det nu.
Efter træningen lavede jeg en lækker brunch til Mark og jeg bestående af friskbagte kerneboller, græskarkernerugbrød, yoghurt med müsli og bær, røræg, chilipølser, pålæg, frugt og en frisk smoothie. Det var lækkert!

Nu vil vi ud og nyde det gode vejr og hinanden mens vi har tid. Jeg smider nok et outfit indlæg ind forbi senere. 

Ha' en god lørdag alle sammen!:)

2 kommentarer:

  1. Vil du smide opskriften på bollerne op en gang? :-)

    SvarSlet
  2. Hej Cecilie
    Det er skam bare en melblanding fra Amo der hedder Brunchboller med frø og kerne, hvor man bare tilsætter vand og gær - og så drysser jeg bare lidt havregryn på toppen - Ikke så meget hokus pokus :0)

    SvarSlet