torsdag den 18. april 2013

18.04.2013


Hej blog.
Jeg er lige kommet hjem på sofaen efter en lang, men dejlig og spændende dag :-)
De seneste par uger har jeg lagt lidt fokus på at effektivisere min hverdag en lille smule, således at jeg er begyndt at træne fra morgenstunden inden arbejde og når jeg så har fri kan jeg træne en time til halvanden igen, uden at jeg behøver at bruge hele min aften på træning. Min dag starter virkelig på en helt anden frisk og positiv måde, når jeg starter med at få rørt mig. Det er helt utroligt så stor en forskel det gør for mig. Heldigvis er jeg så privilegeret kun at have 5 min. både til træningscenter og til arbejde, så det fungerer bare perfekt tidsmæssigt når jeg først skal møde på kontoret kl. 8.30. 

Jeg har i øvrigt også en plan om at effektivisere min blogaktivitet en anelse, det håber jeg ikke I vil have noget i mod? :-)
Pt. er jeg i gang med et DIY-projekt hjem til lejligheden, som jeg vil vise jer når det er færdigt, derudover har jeg også et par outfits jeg skal have smidt op bl.a. med mine nye Nike Air.
Sidst men ikke mindst skal jeg også begynde at kigge efter noget at have på til de to konfirmationer jeg skal til i weekenden - som jeg også har lovet at vise herinde, hvis jeg i den anledning falder over noget ekstra fint!

Desuden har jeg overvejet at lave en såkaldt spørgerunde for første gang, hvad siger I til det? :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar