søndag den 14. september 2014

Inspire Convention 2014


Hej bloggen
Jeg er netop kommet hjem fra en weekend i Hillerød, hvor jeg har været til Inspire Convention sammen med nogle af mine dejlige kollegaer. Lige nu er jeg hammer træt og udmattet, men samtidig spækket med ny viden og forskellige nye indtryk som jeg lige forsøger at få lidt samling på. Jeg har virkelig haft mange "aha-oplevelser" denne weekend!
Vi har deltaget i en hulens masse spændende og lærerige foredrag og træninger, som alle har givet os nogle redskaber, som vi kan tage med hjem og bruge i vores dagligdag i Fitness Studiet. Min taske bugner af notater og nyt træningstøj, så jeg kan næsten ikke vente til at tage hul på en ny arbejdsuge fra i morgen :)
Jeg skal helt sikkert med igen næste år!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar