onsdag den 10. september 2014

Happy Roller Girl


 Hej søde læsere
Som I kunne se på min instagram profil (@emiliejacqueline) forleden dag, er jeg blevet den glade ejer af et par mega fede røde, old school, side-by-side rulleskøjter. Jeg har længe ledt efter et par i det rette retro look, og dem fandt jeg langt om længe hos webshoppen leg-hobby.dk, som har et stort udvalg af denne slags anderledes rulleskøjter.
Shoppen har også mange af de mere velkendte In-liners, som jeg også tidligere har haft, men dem her fangede altså hurtigt min interesse, da de skiller sig lidt mere ud og generelt bare er lidt mere cool :-) 

Den flinke kundeservice anbefalede mig en størrelse større end jeg normalt bruger, og dagen efter de var bestilt, var de allerede kommet med posten. Thumps up for nem og hurtig levering!

Indtil nu har jeg kun prøvet at testkøre på dem i vores holdsal nede i Fitness Studiet og de er vildt behagelige og sidder lige som de skal, så når vejret ikke længere er så tarveligt, glæder jeg mig helt vildt til at komme ud og drøne på vejene. Der er gået total barndom i den og jeg er ellevild med det :-)

Hvis ikke jeg ender som Bambi på glat is, skal jeg nok få billed-dokumenteret øjeblikket, når jeg skal ud at drøne for første gang, så jeg kan dele der med jer herinde.

I kan finde et direkte link til denne model ved at klikke lige her.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar