fredag den 19. september 2014

SAND event

I går aftes var jeg på job til 1 års fødselsdags fejring af SAND i Aarhus. Til eventet var der inviteret et særligt publikum som fik serveret det lækreste mad samt champagne og cocktails inden de skulle præsenteres for den nye flotte efterårs og vinter kollektionen fra SAND. Til at kommentere på showet var dygtige stylist og personlig shopper, Christina Wedel, som havde taget en masse super gode tips og tricks med. Super sød og inspirerende kvinde i øvrigt! :-)

Jeg er lidt træt af jeg ikke har et billede, fra da jeg var iført denne skønne jakke, som jeg var helt solgt i. Den var virkelig bare fin og allerede tilføjet til min ønskeliste! Glæder mig sindsygt meget til tiden og økonomien tillader at jeg skal en tur ind forbi butikken på Lilletorv og forkæle mig selv. 

Billederne er venligst udlånt fra  Århus Stiftstidende

Ingen kommentarer:

Send en kommentar