søndag den 21. september 2014

Dagens Bentræning


I dag stod den på ben og booty-træning med min veninde Camilla, og jeg fik lov til at styre slagets gang, jubii :-)
Så nu får I lige seks af mine favorit-øvelser når stængerne skal have lidt tæsk.

Vi startede ud med en omgang Back Squat.
Dernæst var vi videre med Glute Bridges, som for mig er lidt upraktisk at udføre, når jeg træner alene, for at kringle mig ordentligt ind under vægten. Så her er det rart at have en makker ved siden der kan hjælpe når man skal "slippes fri" igen :-)

Efterfølgende kørte vi supersets med Linear Leg Press og Leg Curls.
Derefter var det tid til en smule til læggen med Calf Raises.
Slutteligt kørte vi et-benet Leg Extension til forlåret og så var vi godt møre i både ben, forlår, baglår og baller :-)

Udover dem vi lavede i dag, er jeg også ret vild med Walking Dumbbell Lunges, som altid får mine ben til at syre helt til og blive gelé-agtige. Hvilke øvelser er Jeres foretrukne når I træner ben? Lad mig endelig høre og blive inspireret - På forhånd tak.

xo Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar