onsdag den 14. august 2013

Anbefaling: Express nail polish remover


Ok, det er mig simpelthen en gåde, hvorfor jeg først jeg fået øjnene op for disse vidunder-midler inden for den seneste månede? De har garanteret været på markedet i det uendelige, men det var først for nylig at min veninde Trine introducerede mig for express neglelakfjerneren fra Sephora. Jeg styrtede efterfølgende ned og købte en til mig selv i Illum. 

Jeg forsøger at undgå at tænke på, hvor lang tid jeg har brugt på at sidde og fjerne neglelak med udduelig neglelakfjerner fra Matas eller endda med ren accetone og vatrondeller. Sikke noget bøvl det har været.. Denne her er hammer smart, hurtig og let at have med på farten og evt. ferier. Specielt hvis man som jeg, skifter lak rimelig jævnligt. Jeg slipper den ikke foreløbig og har endda købt et mindre lager med hjem fra Kiko også. Effekten er helt den samme, dog et lidt billigere alternativ til Sephora.
Du stikker blot dine negle ned i dåsen én efter én og så er neglelakken væk i løbet af no-time! Prøv det, hvis du ikke i forvejen bruger det. Det er garanteret bare mig der er langsom her, men ikke desto mindre, er jeg meget begejstret for det nye medlem af mit negle-kit :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar