mandag den 12. august 2013

Tilbage igen


Så er vi tilbage igen efter en fantastisk ferie. Jeg kunne sagtens have brugt en uge eller to mere. Synes tiden går så pokker stærkt når man er væk! 
Vi var hjemme sent i aftes og trods den ok lange tur hjem, endte jeg alligevel med at få pakket ud og vasket alt tøj inden jeg gik i seng - meget atypisk mig som normalt plejer at have kufferten stående på vid gab midt i stuen i mere end en uge og hver morgen rende febrilsk rundt og lede efter alt det jeg ikke kan finde. Så det var sgu meget rart at prøve det, bare lige til en afveksling :-)

I dag stod den på job fra kl. 8.30 og her til eftermiddag/aften har jeg gået udendørs modeshow for Pieces i forbindelse med Randers Ugen, sammen med en masse skønne piger. 
Hyggeligt men ellers et lidt trist vejr til det ..

Jeg har i øvrigt stadig en masse billeder fra ferien som jeg løbende vil få opdateret med herinde.
Nu vil jeg hoppe i træningstøjet og drøne ned og svede en times tid inden min mand kommer hjem fra job. 

Ha' en pragtfuld mandag aften.
  

2 kommentarer: