tirsdag den 27. august 2013

Test: Produkter fra HaveItAll.dk



Det er blevet tid til en lille test. Jeg har nemlig været så heldig at få lov at teste nogle produkter fra hjemmesiden www.haveitall.dk Jeg har endelig haft tid til at afprøve begge dele og det er nu blevet tid til en lille vurdering og anmeldelse af produkterne.

Ansigtsmasken som er en Purifying Peel-off Black Mask af mærket SHILLS, minder utrolig meget om den fra JorgObé som jeg normalt bruger og tidligere har blogget om her. Men der er dog alligevel et par væsentlige forskelle, som gør at jeg fremover vil foretrække denne maske frem for den anden. Først og fremmest er SHILLS masken utrolig effektiv til at fjerne hudorme, som den trækker direkte ud af huden. Dernæst er den meget lettere at pille af igen end lignende masker jeg tidligere har prøvet. Jeg kunne pille denne her af i et træk uden at den krakelerer og falder fra hinanden. Efterfølgende var min hud super blød og uden mærkbare røde plamager, som denne slags masker ellers godt kan efterlade. Det var altså lækkert! Sidst men ikke mindst fåes denne lige nu til kun 49 kr. (2 stk. for 69 kr.)

Inden sengetid testede jeg også Crystal Collagen Gold Powder Eye Mask, som eftersigende, med sine millioner af guld partikler, skulle kunne trylle rynker og synlige tegn på søvnmangel væk. Med et par hårde nattevagter i løbet af en weekend var dette meget tiltrængt for mig! Jeg synes den var rigtig behagelig at have på, mens jeg lå der og slappede af og kunne faktisk mærke hvordan huden optog en masse fugt fra masken. Efterfølgende føltes huden omkring øjnene dejlig blød og frisk. Denne luksus øjenmaske kan lige nu købes for kun 49 kr. 


Alt i alt et par effektive produkter til en overkommelig pris, som jeg gerne vil smide en varm anbefaling efter :-)
Har du spørgsmål er du mere end velkommen til at spørge og ellers kan du læse mere om produkterne på hjemmesiden lige her.




Sponsoreret indlæg med udtryk for egen erfaring og mening om produkterne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar