lørdag den 13. december 2014

A new faux fur and other stuff

Okay, min svaghed for pelsjakker (i alle afskygninger) er måske ved at tage en lille smule overhånd. Men ikke desto mindre har jeg købt endnu en faux fur til min lille samling :-) Denne i farven burgundy kommer til at gå fantastisk sammen med mine nyindkøbte grå herrebukser, turtleneck, sorte blonde top og selfølgelig lak-banditterne. Alt sammen nyt og frisk importeret fra Forever21, som er en af de butikker som jeg har tendens til at gå en lille smule (meget) amok i, når jeg er herovre. Jeg har bl.a. købt intet mindre end tre andre jakker/frakker derfra indtil videre. Pladsen (eller mangel på samme) i min kuffert på hjemturen, begynder at bekymre mig lidt.. Men den sorg til den tid, vi har stadig fire potentielle shopping-dage tilbage, så jeg tager det som altid som en udfordring ;-)

2 kommentarer: