lørdag den 13. december 2014

Valentino look-a-likes

I går aftes var der officielt dømt 'Funky Friday' og det betød en tur ud i Miami's natteliv. 
Derfor var det meget passende at jeg fandt disse smukke stiletter i et shopping mall forleden dag. Da jeg først så dem i butikkens vindue, var jeg sikker på at vi netop var gået forbi en Valentino butik, men da jeg så at facade-skiltet viste noget andet, var der pludselig et håb om at priserne heller ikke lignede de originale. Vi måtte straks ind at prøve skønhederne, som viste sig at sidde som malet på vores fødder. 32 dollars skulle prisen hedde, så Trine og jeg købte straks et par, i hver vores farve. 

The real deal ser sådan her ud og koster 995 dollars, hvilket svarer til godt og vel 5800 gode danske kroner i prisforskel. Så det må siges at være en god look-a-like handel :-)
Byturen startede med vin og kortspil hjemme i lejligheden, fortsatte til Ocean Drive, hvor vi blev godt underholdt på et sted der hedder Mango's og til sidst endte vi på natklubben SET, som leverede den fedeste fest med fantastisk DJ og stemning. Så jeg skal love for at de nye dansesko for alvor er blevet indviet :-)

2 kommentarer:

  1. Hvor er det fedt at læse om din SOL ferie :) Vil du ikke skrive en anmeldelse, når du kommer hjem, gerne med de bedste steder at shoppe, spise osv..

    God tur :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sabrina, dejligt at du læser med :-)
      Jo det vil jeg rigtig gerne give mit bud på i et seperat indlæg, når jeg kommer hjem.
      Står du selv og skal rejse til disse fantastiske kanter i nær fremtid?
      Solskins-knus herfra :-)

      Slet