mandag den 29. december 2014

Mit 2014


Endnu et år er snart gået på hæld og traditionen tro er det blevet tid til en lille opsamling på nogle af årets største begivenheder og øjeblikke i mit liv og her på bloggen.

På arbejdsfronten var 2014 året, hvor webshop og modemesser blev skiftet ud med træningscenter og nye arbejdsopgaver. Det har betydet at jeg nu har kunne holde mit fulde fokus ét sted, nemlig på Fitness Studiet. I starten af året arbejdede jeg jo også i centeret som receptionist og holdinstruktør sidestillet med mit tidligere arbejde. At have mit fuldtidsjob og 'fritidsjob' samlet ét sted har givet mig meget mere overskud i hverdagen, så jeg ikke længere har skulle styrte frem og tilbage mellem to arbejdspladser. Nu hvor min læretid snart er slut er det virkelig fedt at have fået noget med fra to så forskellige verdner og det har givet meget til min uddannelse at være begge steder.

Min dagligdag i Fitness Studiet har det sidste halve års tid, virkelig beriget mig på et fagligt område, men i høj grad også på det sociale plan. Det har været og er fortsat en hverdag, som jeg glæder mig til at stå op til. Et arbejde, hvor man møder og taler med så mange nye mennesker hverdag, deriblandt venner og familie, ser jeg som et privillegie i sig selv.
Jeg er spændt på, hvad fremtiden skal bringe, men det skriver jeg lige om i et seperat indlæg, og forsøger at holde dette som et tilbageblik.

På rejsekontoen startede året ud med en vinterferie til Val Thorens i Frankrig, hvor den stod på ski og snowboard i dejligt solskin med Mark. Til foråret stod den på storbyferie, hvor den ene var tøsetur til London med min mor og søster og derefter romantik i byernes by, Paris.
I sommers havde jeg nogle fantastiske uger i Texas, hvor jeg både fik fantastiske nye venner, gode oplevelser og nogle lærerige dage på Austin Community Collage. Sommerferien gik til Ibiza med et hold venner hvor den stod på strand og festligheder.
Årets sidste ferie-kapitel blev afsluttet med decemberturen til Miami med endnu et hold venner. Så alt i alt har det været nogle helt fantastiske rejser 2014 har budt på.
Derudover har året 2014 budt på masser af hygge, god mad, massive branderter, kærestedage, en masse nye tøj-indkøb og alt derimellem. 

2014 var også året, hvor jeg rundede mit indlæg nr. 1.000 og hvor jeg gang på gang gav op i forsøget på at skifte til min eget blog-domæne og ændre mit layout. Jeg har nu endelig fået én sat på sagen og har en vision om at få tingene til at spille i år 2015. Tænk at det skulle tage mig lige knap to år, før jeg fik taget mig sammen til at spørge om hjælp. 

Nogle af årets mest læste indlæg indeholdte noget om eyelash extension, frisørbesøg og kage :-) Så måske skal beauty og bagværk fylde mere på bloggen i det nye år?

Hvis I har nogle ønsker om, hvad I godt kunne tænke Jer, at se mere af på bloggen i det nye år, vil jeg hjertens gerne høre fra jer. Ellers må I bare have et rigtig godt nytår og tak fordi I har læst med i år 2014 - det betyder meget for mig. 

xoxo 
Emilie


Ingen kommentarer:

Send en kommentar