onsdag den 18. februar 2015

Birthday Wishes

 I morgen er det min fødselsdag, så jeg har lige samlet et lille udsnit af nogle af de ting, som kunne være ekstra lækre at få lov at pakke op, hvis jeg er så heldig at få en gave eller to:-)
Ønskelisten i år rummer alt fra bolig-nips fra Nicolas Vahe, Nur Design og Architechtmade til en Tempur hovedpude, bogen "100 Great Danes", Zarkoparfume og et Go Pro kamera :-)

 Lige nu sidder jeg og grubler over, hvad jeg skal servere for min familie, når de kommer til morgenmad og til spisning igen om aftenen? Der skal helt sikkert en eller anden lækker dessert ind i billedet :-)   Ellers skal aftenen bare gå med en sen omgang Butt Attack i Fitness Studiet og resten af aftenen skal jeg vist bare nyde mine sidste timer som 22-årig :P

Kan I ha' en skøn aften.
xoxo

1 kommentar:

  1. Hej!

    Hvor er plakaten fra? Den er virkelig flot.

    SvarSlet