lørdag den 14. februar 2015

Breathe it all in - Love it all out

Så blev det endnu en gang årets officielle kærlighedsdag - og hurra for det :-)
For os bliver det ikke det helt store Valentine's show i år. Ikke at det normalt plejer at være noget vi gør meget ud af, men i år er der bare helt ro på. Vi har begge to taget aftenen fri, så vi bare kan trække vejret helt ind og slappe af i hinandens selskab med noget god mad.

Selvom jeg nærmest forbød det, kom Mark alligevel hjem med en lille buket fine blomster og de der helt fantastiske marcipan flødeboller fra Frelsens. Ommenomnom!
Jeg tror han synes at jeg var lidt hys, da jeg tidligere på dagen sagde, at han ikke skulle bruge penge på en dyr buket, da den alligevel bare ville visne i løbet af no time. Jeg er jo olympisk mester i at få blomster til at dø på kortest tid, så det ville bare være spild af penge. Så hellere et lille bundt tulipaner til en 20'er fra føtex, som er min favorit og som samtidig holder længere. Det fik jeg - og jeg blev glad <3

Så i aften handler det om ro, hygge og nærvær - så computeren bliver altså pakket væk nu. 
Hav en dejlig aften, jeg håber at I tilbringer den med nogen i holder af. 
xoxo Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar