torsdag den 5. februar 2015

Valentines Day Inspiration


Valentine's Day er lige om hjørnet, for de af os som har valgt at tage den kærligheds-hylende, amerikanske tradition til sig :-)
Hvis der er nogen af Jer tøser, der har tænkt Jer at spice aftenen lidt op, vil jeg anbefale Jer at tage et kig forbi Agent Provocateur's hjemmeside, hvor det er muligt at finde masser af eksklusivt, forførende og delikat lingeri. Hvis ikke undertøjet behøver at være fra den dyreste ende af skalen, synes jeg faktisk også at H&M har rigtig mange fine, lignende alternativer. 
Fejrer I Valentins Dag? Eller tilhører I mon den del af samfundet, som mener at Valentinsdag blot er skabt af en genial blomsterhandler engang? :-)

4 kommentarer:

  1. Fejre såå meget v-day. Sidste år tog kæresten mig med til et comwell ophold og det endte med et frieri, så glæder mig såå meget til v-day i år ☺️

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt Lea, hvor lyder det bare til at have været en sød og romantisk kæreste-tur :-)
      Er der så allerede bryllupsplaner så eller hvordan?
      Jeg kan godt forstå, hvis der er høje forventninger til Valentins dag i år så :-D

      God søndag aften til dig!

      Slet
    2. Brylluppet venter vi dog lidt med da vi lige har købt nyt hus som står færdigt til november. Man kan jo ik få det hele 🙈🙈 selv om man gerne ville ønske man kunne

      Slet
    3. Det lyder sandelig også som et spændende projekt med huskøb :-)
      Ja, man må nok tage en ting af gangen - selvom vi piger nok altid helst vil have det hele på en gang :D

      Knus

      Slet