lørdag den 21. februar 2015

Et år ældre og færdigudlært


Som I måske så på min instagram (@emiliejacqueline) fyldte jeg i år i torsdags og kunne samtidig fejre at jeg efter to udfordrende og lærerige år, nu er færdigudlært Handelsassistent med speciale i salg.
Det var en helt fantastisk at kunne fejre to så gode begivenheder på samme dag i selskab med så mange mennesker jeg holder af.

Min dag startede tidligt, da jeg havde inviteret mine søskende og forældre over til et morgenmadsbord inden vi hver især skulle videre på arbejde og i skole. 

På arbejdet blev jeg mødt af et fitnesscenter der var fuldstændig klistret ind i flag og mine dejlige kollegaer overraskede mig med fine gaver og søde ord. I løbet af dagen kom min veninde Sahra også forbi og overraskede mig med kage og blomster - så det var en dejlig, dejlig sidste arbejdsdag som elev :-)

Da jeg fik fri tog min søster med hjem og hjalp til med at lave mad og gøre klar til at lejligheden igen blev fyldt med familien til hygge, fejring og aftensmad. Jeg blev drøn forkælet med de lækreste gaver, kort, blomster og hilsner så det var helt overvældende. Jeg fik alt hvad jeg ønskede mig og meget mere til.
Gaverne kan I se på billederne her neden for <3 Tusind tak!
xoxo

Verdens bedste familie <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar