lørdag den 21. februar 2015

Oxiderede ringe

En god håndfuld smukke ringe fra mærket RO som forhandles i Message-kæden. Dette er lige nu mine udvalgte favoritter som prismæssigt ligger fra 99 kr. - 299 kr. 
Jeg har en ting for oxiderede smykker og blander dem ind i mellem selv med mine sølv af slagsen. Jeg synes den oxiderede tone harmonere godt sammen med de fleste farver og kan let bruges både til at nedtone et meget festligt outfit eller til at sætte mere kant på et afslappet basic outfit. 
Dette indlæg er skrevet i samarbejde med Message, Randers. 

4 kommentarer:

  1. Hej Emilie.
    Du skriver altså stadig ikke din oplysninger helt korrekt. Man sidder som læser tilbage med spørgsmål som "har du fået smykkerne af Message?" Eller har du blot lånt dem til billeder? Indlægget er sponsoreret hvis du har fået smykkerne, og ikke kun skrevet i samarbejde med Message.
    Beklager altså meget, men det stikker mig altså bare i øjnene. Hav en rigtig dejlig mandag. Og smykkerne er iøvrigt rigtigt flotte skulle jeg sige fra min kæreste.
    Venlig hilsen Jonas (regel rytteren du nok meget snart bliver træt af)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jonas,
      Tak fordi du tager dig tid til at skrive en kommentar til mig, eftersom du tilsyneladende er blevet så glad for at læse med her i mit lille tøseunivers - jeg bliver bare lidt trist over at du fortsat ikke føler dig ordentligt oplyst ved et indlæg som dette.

      I denne situation har jeg modtaget to af de i alt seks fingerringer i forbindelse med mit arbejde, og de fire andre har jeg selv købt og betalt. Derfor har jeg skrevet som jeg har.

      Måske kunne jeg i stedet for have skrevet at fingerringene var delvist sponsoreret, men jeg synes personligt ikke at der er noget at tage fejl af i den formulering jeg nu engang har valgt.

      Jeg har svært ved at forholde mig til, hvordan det, med dine egne ord 'stikker dig i øjnene' hvis jeg ikke konsekvent skriver om jeg har fået noget foræret eller købt evt. med en form for rabat? Når jeg nu har nævnt her på bloggen at jeg arbejder som Pr. Assistent for Message, er det vel ikke forkert når jeg skriver at nogle indlæg er skrevet i samarbejde med Message?

      Jeg kunne godt tænke mig at vide om det er generelt at 'Jura-Jonas' leger blog-politi eller det kun specifikt er her hos mig?

      De bedste hilsner,
      Emilie

      Slet
  2. Undskyld, Emilie... Det er heller ikke fair af mig....
    Jeg kan sagtens se din problemstilling, når du kun har fået nogle af ringene - og jeg stopper med at blande mig nu, undskyld. 'Jura-Jonas', sikke et alias at have fået :0)
    Men jeg læser som sådan ikke andre blogs, men jeg har kommenteret et par andre, måske jeg hellere må stoppe, det virker til at irritere lidt, men de andre piger har ikke engang svaret - så tak fordi du har taget dig tid til at svare rigtig pænt og veltænkt. Held og lykke med din blog - 'Jura-Jonas' holder sig til sit studie fremadrettet :0) God dag, Emilie!

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er mere end velkommen til at sige din mening, det kan kun være med til at gøre min blog bedre :-)
      Dit nye alias er selvfølgelig kun venligt ment, men tak skal du have og jeg ønsker også dig held og lykke med jura studiet. God dag Jonas :-)

      De bedste hilsner,
      Emilie

      Slet