torsdag den 24. maj 2012

Sol, snobrød og lækre chicks

Dagen i går i billeder :-)
Som de fleste af jer nok har bemærket er vejret lige pt. helt igennem fantastisk. Men findes der noget bedre end at kunne få lov at tilbringe de lækre solskinstimer i selskab med dejlige veninder, og oven i hatten, have fri til at kunne gøre lige hvad man har lyst til? ;o) - I don't think so.

Trods kun tre timers søvn pga. natarbejde, var vejret simpelthen for godt til at ligge inde og slumre i. Så løbeskoene blev bundet og derefter foregik det meste af dagen på tagterassen med frokost, god musik, snacks, smoothies og sol selvfølgelig med mine to løbebuddies; Trine & Benedikte :-)




Daisy-pigen nød også solen :-)

Til aften havde min gode veninde Nanna stået for kreeringen af dette lækre jordbær-drøn af en kage med tilhørende homemade oreo-is .. Manner vi bliver forkælet :o))


Og sidst på aftenen stod den på bål og snobrød med pigerne. Det er virkelig mange år siden jeg sidst har bagt/grillet/lavet et snobrød, havde helt glemt hvor hyggeligt det faktisk er :-)


Spejder-swagg! ;o)

Ups! Gløder i mit snobrød ...
Stemningen omkring lejrbålet var høj :-P


Igen, tak for en dejlig aften ladies!

Endnu en fridag til mig, dvs. mere sol og fregner til mine kinder ;o) 
Husk solcremen derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar